Friday, December 14, 2012

Minimum Temperature -7.7°C at: 08:17

Maximum Temperature (since midnight)3.5°C at: 15:11Minimum Temperature (since midnight)-7.7°C at: 08:17

Ами с това заглавие какво друго да ви кажа. Притеснен съм. Надявам се да оцелеят дръвчетата. Много рано ми се вижда тоя студ дето хвана.
Със сигурност забравяме за всякакви мераци за мандарини на открито де.

Напоследък работя малко - по около 4-5 часа на ден. Спокойно, бавно и в самота. Имам време да мисля и което е по-важно и доста по-интересно, да се наблюдавам какво мисля. Открих, че ще съм страхотно щастлив независимо дали има проблем с дръвчетата или не и в каква степен. Да, ще ме е яд, ще ми се иска да е било по-добре, но това няма да премахне дълбокото задоволство, че върша правилното нещо, вървя по правилния път и напредваме.
В моментите когато съм достатъчно отпочинал съм в такава дълбока увереност в пътя който вървя, че само за това усещане си струва всички усилия.

Силно желая колкото се може повече хора да изпитват такива усещания.


Илия


4 comments:

  1. Евала Илия, за увереността и удовлетворението които изпитваш. От много време чакам и търся зас ебе си това което ти вече си открил за теб

    ReplyDelete
    Replies
    1. Яна, пожелавам ти за новата година да откриеш каква е мисията ти, да имаш смелостта да я осъществиш и умереността да не изпадаш в крайности. Много щасте на цялото семейство.

      Delete
  2. Аз също искам да ви се възхитя на ентусиазма, вдъхновението и упоритостта. Пожелавам ви новата година да е здрава, плодородна и успешна за цялото семейство и общност. Още един глас, че си струва!

    Хейзъл

    ReplyDelete
  3. Мерси много за пожеланията Хейзъл :)да ти се връщат сите пожелания по две поне :) Гуш

    Гронд :)

    ReplyDelete