Tuesday, July 16, 2013

един добър ден

Събудих се късно, но за сметка на това се поизлежавах още.
Станах и си пуснах музичка, закусих с домашен мед, тахан и домашен квасен хляб, водичка.
Нахраних кокошките, сипах им водичка.
Сложих да се пекат домашни тиквички на фурна.
Изчистих кунята и дневната слушайки музичка.
Пуснах кокошките и прибрах яйцата.
Изчистих банята.
Седнах да похапна домашни тиквички с домашно кисело мляко и домашен чесън, подплатено с домашен квасен хляб.
Обадих се на двама близки приятели да ги чуя, поговорихме си.
Обади ми се съседа да ме пита нещо, помогнах му.
Сложих да се суши дивия риган приготвен на връзки.
Полегнах си на обед и поцъках малко из нета - отговарях на писма от приятни хора.
Чух се с още един приятел който за кратко е в България. И с него си поговорихме доволно.
Явно съм поспал - събудиха ме след приятна дрямка да ме помолят за услуга - извърших я.
Прибрах прането.
Изчистих коридора, стълбището и спалнята.
Отидох на разходка до вододела - прекрасно облачно време с лек прохладен ветрец - красота.
По път срещнах друг съсед, разлафихме, покани ме да си набера смокини.
Помогнах му със задачките които имаше - нищо работа.
Набрах си стиска дива мента.
Хапнах си диви дренки.
Отидох при съседа да се наям със смокини, от онези големите дето са по 200грама всяка - юнашки преядох.
Полафихме.
Прибрах се и прибрах кокошките да спят.
Почудих се дали да ида до градината да прибера семето на марулите - реших да не се напъвам - и утре е ден.
Обади ми се друг съсед да ме помоли за услуга - утре ще я свърша.
Запарих си дивата мента - да ми помогне на препълненото със смокини стомахче.
Постелих си леглото с чистички чершафчета и си полегнах да сърбам ментово чайче.
Филмчето дето тегля от два дена на сам се е свалило - ще погледам преди лягане.

От вътре ми дойде да споделя с вас - животът е хубав.

Илия


No comments:

Post a Comment